Vertrek naar Curaçao - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Lynn Buysse - WaarBenJij.nu Vertrek naar Curaçao - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Lynn Buysse - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Curaçao

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

20 Maart 2019 | Nederland, Zaamslag

Bon Bini,

Nog 1 nacht slapen en dan kan het grote avontuur beginnen.
De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het inpakken van mijn koffers. Degene die mijn kennen weten dat dit nogal wat uurtjes kan duren... welk shirt, welk hemdje en vooral welke bikini??
Gelukkig is dit goed gekomen en ben ik ready for take off. Morgen zullen we rond de klok van 13:30 vliegen. Hierover zal ik uitgebreid verslag doen in mijn volgende reisblog!

X Lynn





  • 20 Maart 2019 - 14:29

    Maud:

    Veel plezier! Geniet ervan

  • 21 Maart 2019 - 07:16

    Lenny Wong:

    Beste Lynn,

    Heel veel plezier en een zeer goede reis! Maak er een mooie, leerzame en gezellige tijd van in Curaçao samen met Lisa. Groetjes aan Lisa

    Groetjes Lenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Vanaf maart ga ik samen met Lisa stage lopen in een tandartsenpraktijk in Curaçao. Op deze blog kun je mijn avonturen in Curaçao volgen.

Actief sinds 11 Feb. 2019
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 3523

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 04 Juni 2019

Stage in Curaçao

Landen bezocht: