reisverslag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lynn Buysse - WaarBenJij.nu reisverslag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Lynn Buysse - WaarBenJij.nu

reisverslag

Door: Lynn

Blijf op de hoogte en volg Lynn

25 Maart 2019 | Curaçao, Willemstad

Bon Nochi (goedenavond),

Weer een nieuwe update vanaf het zonnige curaçao.
Donderdag avond zijn we heelhuids aangekomen op curadise.
Afgelopen weekend zijn we veel naar het strand geweest en hebben we wat "kleine" drankjes gedaan. Ook hebben we erg moeten wennen aan de hitte en aan het tijdsverschil. Nu zal je denken 5 uur tijdsverschil is niet veel maar stiekem is het best pittig en zeker even wennen. Dus de komende dagen even goed in het ritme proberen te komen.
Vandaag, Maandag, hebben we onze eerste stage dag gehad in Klinka Dental Sta Rosa. Hier ging een hele nieuwe wereld voor ons open. Deze praktijk heeft namelijk echt alles, van orthodontie (beugels) tot implantologie (implantaten) en mondhygenisten. We moesten om half acht aanwezig zijn, waarna we om acht uur zouden beginnen. Dit halfuur werd besteed om te ontbijten met de medewerkers. Daarna begon onze eerste werkdag. Deze week is er een kaakchirurg uit Colombia te gast die hier een week zal blijven dus we vallen meteen met ons neus in de boter. S'ochtends heb ik bij de tandprotheticus meegelopen wat mij zeer aanspreekt. Hier hebben we prothese's gepast en afdrukken gemaakt voor het laboratorium wat hier zelf in de praktijk zit. In de pauze hebben we lekker een hapje buiten de deur gegeten met de Nederlandse stagiair van Mondzorgkunde. S'middags heb ik meegelopen met de Orthodontie. Hier heb ik het zeker naar mijn zin gehad en mocht ik gelijk mee aan de stoel assisteren. Lisa heeft een hele dag met de kaakchirurg meegelopen en morgen wisselen we weer om, dus er staat weer een hele drukke dag op de planning.
Nu ga ik lekker m'n bed in duiken en dit boekverhaal afsluiten.

Ayo lieve vrienden!
X Lynn

  • 28 Maart 2019 - 09:03

    Christel:

    Hoi hoi ,

    Dat klinkt allemaal erg tof! Hier nog steeds een das om hoor, van mij mogen jullie wel wat graden hiernaartoe sturen!
    Geniet van jullie stage!
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lynn

Vanaf maart ga ik samen met Lisa stage lopen in een tandartsenpraktijk in Curaçao. Op deze blog kun je mijn avonturen in Curaçao volgen.

Actief sinds 11 Feb. 2019
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 3521

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 04 Juni 2019

Stage in Curaçao

Landen bezocht: